Logo van WSV Onrust, rode vlag met blauw anker- w.s.v. onrust

De haven

De jachthaven van de vereniging is gesitueerd rond de woonwijk “Onrust”.Aan de ene kant het Bassin en de Spoorhaven en aan de andere kant het Helders Kanaal (de gracht).

Op de foto het Bassin gezien vanaf het terras bij het clubhuis
Op de foto het Helders kanaal oftewel de Bassingracht

In totaal beschikt de club over ongeveer 100 ligplaatsen. De grote van de ligplaatsen varieert van 6 meter tot ongeveer 17 meter. In het Helders Kanaal worden de ligplaatsen uitgegeven op de lengte van het schip terwijl de boxen uitgegeven worden op box lengte (12 meter voor het Bassin en 15 meter voor de Spoorhaven).

Alle ligplaatsen kunnen op verzoek van de ligplaatshouder van een elektra aansluiting worden voorzien. Om een aansluiting te krijgen moet € 50.00 borg aan de vereniging worden voldaan waarvoor u een persoonlijke Kwh meter met aansluiting en hangslot ontvangt. Op de jaarafrekening wordt het aantal verbruikte Kwh verrekend.Passanten zijn van harte welkom in onze mooie haven. Voor een plaatsje is de havenmeester te bereiken op 06-13733650. Voor meer bijzonderheden kijk op de pagina passanten.

Enige foto’s van de jachthaven en haar omgeving uit de oude doos: