Passanten

Passanten zijn van harte welkom in onze haven. We zijn geen commerciële haven dus er is niet altijd een havenmeester aanwezig. De havenmeester is wel altijd bereikbaar op 0613733650.

De havenmeester zal u in overleg een mooie ligplaats toewijzen. De haven beschikt over douche en toilet gelegenheid onder het clubhuis. Bij de havenmeester is tegen betaling van een borg van € 5,00 een sleutel te verkrijgen die toegang geeft tot de douche en toiletruimte. In en rond het clubhuis kunt u gratis gebruik maken van internet, de inlogcode is te verkrijgen bij de havenmeester.

Op loopafstand van de haven bevindt zich een VOMAR supermarkt waar uw dagelijkse boodschappen te verkrijgen zijn. Het centrum van de stad bevindt zich op loopafstand. Het tarief bedraagt € 1,50 per meter lengte per nacht exclusief toeristenbelasting. Het gebruik van elektra, douche en internet is bij de prijs inbegrepen.